neděle 17. října 2010

Sněžník a Saltic sraz

Během prvního říjnovýho víkendu jsme se vydali s Péťou a s Verčou do okolí Děčínskýho Sněžníku. Mně se podařilo přelézt pár boulderů do 7C+ takže jsem byl docela spokojený, Péťa dala nějaký 5tky a bojovala parádně i o 6Áčko, Verča se rozhodla správně, že se dala na bouldering, protože tady opět vyrovnala svý maximum 6B+. Týden na to se konal Saltic sraz, v sobotu jsme šli na lano, po rozlezu jdem s Marťou na Protěžovou věž, kde oba zkoušíme Mongol párty XIb (8b/b+), já absolutně bez šancí, Marťa se postupně zlepšuje a na 4 pokus dává, ještě jeden pěkný zářez si připíše a to flešnutím Last Minute Xc (8a+/8b). Já mažu s Péťou si spravit chuť na parádní traverz Mušinec 7C a taky že jo, asi na 4 pokus dávám a zjišťuju, že bouldering mě baví o dost víc.



V neděli jedem na Sněžník přelézám nějaký věci do 7B+ a zkouším Stropník 8A, který minule dost šel, teďka ani prd :( Holky Káťa s Péťou lezou pro radost 4ky a 5tky, Marťa využívá svůj silový potenciál a dává od Rosti Štefánka Machinarium 8A+, asi ve 2h musíme jet domů, protože nás čeká ještě přesun do Brna.

Žádné komentáře:

Okomentovat