středa 26. ledna 2011

Bahratal

 S Marťou a Kubou Štambachrem ( jedno místo jsme ještě měli volný, ale nikdo nechtěl jet)  vyrážíme v sobotu časně ráno do Bahratalu. Počasí je cestou nic moc, zastavujem ještě v Děčíně v Tescu pro nějaký jídlo a prášky proti nadýmání, protože nám s Kubou není zrovna dvakrát do zpěvu. Vzpomínám si, že za Petrovicemi musíme obočit doprava směr Bahra a přejet most. Jedem správně říkám si, protože údolím protíká řeka, kolem které musíme jet, naštěstí nikde nebloudíme a o půl 10tý jsme na místě. Klasika rozlez na Schlachthof blocku, pak už začínají během dne padat nějaké věci. Mám největší radost z Schaedelknacker 7C+ klasická silovka přes rameno a bicáky a Kato 7C ze stoje bomba hrana jasný TdTB!



Škoda sedu byly tam dost dobrý pokusy, snad příště, ještě mě hodně potěšil Medizinmannu 7B na OS. Kuba vyleze dvě klasiky Wild East 7A a poctivější fontáčovský obliny El Contrario 7A,

v neděli mu jako přesně na jeho míru padne Gendarmerie 7B+. Marťa dá čtyři osmy: Kato 8A SD, Hackfleisch 8A+, Engpass 8A+
a Heureka 8A. V neděli zkoušíme oba dva ještě bomba věc na druhý straně Diamant 8A+, 4 metrová deska v totálním převise, říkám si, že by mě to mohlo sedět, škoda prvních chytů, že nebyly suchý, nedal jsem totiž první krok a pak škoda, že Marťa urval dost pro mě zásadní bočákovou lištu. Sešn to byla naprosto parádní, protože přijeli další lidi Džangli, Štěpán Nosek, Foxík, Ondra, Marťas, Ježour a v neděli Simča, třeba na Kato byla parádní atmosféra, zkoušeli jsme, fandili si, nadávali...V sobotu večer jsme přespali v Ústí u Ondry Beneše a šli hned vedle na výbornou Pizzu, jen jak jsem celý den nic nejedl, tak mě z toho bylo docela těžko...Byl to fajn víkend s milými lidmi, díky za něj a především díky Ondrovi za ubytko :)
Video: Kato 8A SD leze Martin : http://dolnizlebcompany.com/?p=5026 točí Jarda Ježek

Žádné komentáře:

Okomentovat