středa 8. června 2011

Čertovy Hrady, Bor

V pátek večer se vydávám s Peťulkou na Čertovy hrady mám tady o minule totiž rozdělaný jeden krásný boulder. Jde o super hranu, silovka jako ve Švajcu a obliny jako ve Fontáči. Dá se říct, že nejtěžší je první krok, zatáhnout pořádně za bočák pravou rukou a dostat se do lepšího, pak už poplácat obliny a je vyhráno. Po pár pokusech mě to pouští a docela mi to sedne myslím si, protože pak jsem zkoušel nástup a už jsem ho nedal, název Briliant 7B+-7C, je to opravdový skvost!





Je tady ještě jeden parádní projekt nástup stejně a doleva přes dvě malý lišty tak 8A+? chtělo by to podmínku. V dubnu jsem tady ještě vylezl hned vedle jednu hranu do 7B. V sobotu ráno přejíždíme na Bor, zkouším kde co, ale nejvíc mě zaujme krásná hrana těsně před vyhlídkou, nejdřív poladím dopad a hurá na to. Těžký je svírání hrany a pak následný krok do topu. Půjde to nasoupit i ze sedu a bude to osma, jak vyšitá. Padám ještě dvakrát z topu, ale dalším pokusem to pouští tak vzniká další krásná linka na kopci Talisman někde taky okolo těch 7B+-7C.







V průběhu dne ještě zkouším Mao Ce-Tunga 8A, ten mi moc nejde, je to vlhký. Dám Shyb na Maratonu a na 7A+ mi to příjde těžký i Mimo Princip Slasti je těžký. Petrušce se podaří odškrtnout si jeden projekt z minula Krize 5B.



Večer se nám naskytne krásný západ slunce.



V neděli přelézáme starší věci hned vedle Kontejnéra, nazval jsem ho Odpadkový Koš, jsou tady pěkný lehčí bouldery, Péťe se podaří po mocném boji vybušit Lachtana Kočičího 5C



a mně zase Božský Vítr, je to už starší věc, ale docela pěkná, klasa se pohybuje někde do 7B.





Jdeme dál na Atlantidu, zkouším jí docela dost a moc mi to nejde na původních 6C je to úlet, viděl bych to někde 7A-7A+. Už jsme unavení tak jdem k autu, cestou potkáme ještě Sviště tak mu ukazuju kde a co zhruba je. Byl to super víkend na skvělejch skalách, tak doufám brzy znova na Boru!



On Friday evening me and Peťulka go to Čertovy hrady. I have one nice boulder there from the last time. It’s a great edge, power thing like in Switzerland and curves like in Fontáč. I can say the first step is the most difficult, then you reach the side part and it’s there. I manage after a few attempts and  I think it fits me because later I try the start and don’t make it. Briliant 7B+-7C, a true jewel!

 There’s yet another great project, the start is the same and then to the left over two small crimps maybe 8A+, it'd need a condition. In April I climbed here one edge up to 7B just next to it. On Saturday morning we move to Bor, I try many things but then I’m attracted by a nice edge in front of the viewpoint, I work on the landing and then I go for it. Holding the edge is difficult as well as the following step to the top. You can start it from sitting position and it will be a nice 8. I fall twice from the top but I manage at the next attempt, so there is a new nice line on the Talisman hill somewhere around 7B+-7C. 

 I also try Mao Ce-Tung 8A but it’s no good, it’s moist. I do Maraton and seems too difficult for a 7A+. Princip slasti is difficult as well. Peťulka can check one project from the last time, Krize 5B. 

 In the evening we enjoy a beautiful sunset.

 On sunday we climb some old stuff right next to Kontejner, I called it Odpadkový koš. There are some nice easier boulders, Péťa manages Lachtan kočičí 5C and I do Božský vítr. It’s rather old stuff but quite nice, class up to 7B. 

 We go on to Atlantida, I try it quite a lot but without much success. Original 6C seems improbable, I guess it’s somewhere 7A-7A+. We are tired so we go to our car and on the way we meet Svišť who shows us what is where. It was a great weekend on great rocks so I hope to make it to Bor again soon!

Žádné komentáře:

Okomentovat