pátek 29. července 2011

Bor

Minulý týden jsem s Peťulkou vyrazil na Bor. Je tam opravdu krásně, bylo toho hodně mokrýho, ale to nám až tak nevadilo, já čistím kamen hned vedle Hollywoodu a jdu dělat dopad na kámen Sopka, je to hned vedle kamene Gymnasta ( Nomen Omen ). Už jsem docela vyčerpanej, ale naštěstí dochází kluci Vilda s Kozlem, který mi dost pomůžou s dopadem. Zkoušíme kroky a všichni připodesraní nechcem lízt dál. Je to moc velká nádhera, jasný kandidát na TdtB!











Vilda tam mezitím smahne Inflagranti 7C, Kozlík v tom vypadá taky dost dobře. Jdeme dál do okolí Talismana, kde všichni zkoušíme Pixiebob 7C, na pohled to nevypadá moc hezky, ale kroky jsou moc hezký, nohy na tření proti hraně a vyhazovačka směrem od skály. Mně se nakonec podaří dát.



Po cestě nazpátek s Peťkou čistíme na Monstrum boulder úplně vlevo a jdem k autu. Pokecáme s klukama, dáme pivko, já Birrela a frčíme dom.


 
Last week me and Peťulka went to Bor. It’s really nice, many places were moist but it was not a problem to us. I cleaned a rock next to Hollywood and start making the landing at Sopka, it’s next to Gymnasta rock (Nomen Omen). I’m quite tired but fortunately Vilda and Kozel come and help me with the landing. We are trying steps but are all to afraid to climb on. But it’s really beautiful.

 In the meantime, Vilda makes Inflagranti 7C, Kozlík is doing there good as well. We go on to the surroundings of Talisman, we all try Pixiebob 7C; it’s doesn’t look very well at first sight but the steps are really nice. I send it in the end.

 On the way back me and Peťulka clean the boulder on the very left at Monstrum and then go to our car. We have a chat with the boys, have a beer, me non-alcoholic Birrel and we are headed back home.

1 komentář:

  1. Čus. Díky, za to inflagranti, ale nakonec si ho asi příště zopakuju, kvůli tomu kopnutí do matice. měj se pěkně Vilda

    OdpovědětVymazat