pondělí 22. srpna 2011

Novinky na Boru

S Martinem a holkama Péťou a Katkou jsme navštívili minulý víkend jak jinak než Bor, bohužel den před tím hodně pršelo takže skoro všechno bylo mokrý. Minule jsme tady s klukama Kozlem, Vildou a Vojtou rozdělali nádherný projekt 8A+-8B??? Martin si očistil vršek a velice slibně naznačil nejtěžší krok doleva do hrany ten bude úplně ufo, protože člověk musí zahodit tu díru úplně pod sebe a plácnout levačkou na dost oblou hranu, je to ale nádherný.

 



O po dál jsme udělali krásný 6C Přemýšlej Jako Génius.

 


Já jsem si vylezl krásnou variantu Kozího Příběhu bez hrany 7A, ale málem jsem se posral z vršku, kterej byl dost mokrej, dále Čmeldu 7B fakt fintovní boulder, takovej campus v převislým dachu. Nazpátek si ještě zkouším Teplýho Radka 7B , to mi příjde dost těžký na prsty, dal jsem dva super pokusy, navíc, ale už nebyla síla.



With Martin, Péťa a Katka, we went to Bor (what else) last weekend, unfortunately it had rained and almost everything was very moist. Last time we started a beautiful project here with Kozel, Vilda and Vojta, maybe 8A+-8B. Martin cleaned the top and suggested the most difficult step to the left to the edge. But it's beautiful.

 I climbed a nice variant of Kozí příběh without the edge 7A but got really afraid on the top as it was very moist. After that Čmelda 7B. On the way back I try Teplý Radek 7B, pretty difficult for fingers, I had two good attempts but didn't have forces for more.

Žádné komentáře:

Okomentovat