neděle 5. ledna 2014

Novinky v Ludvíkově

V sobotu jsem s Peťou vyrazil do Ludvíkova. Celou cestu je mlha, až na posledních 30km mizí a já si pořádně oddechnu. Jsem napnutý, jak struna, jestli jsou kameny suché, na místě zjišťuji, že je to ok, sice chyty trošku vlhnou, ale to neavdí. Během dne se mi podaří dát plno sedmiček z toho 4 parádní first ascenty 7C -8A a cítím se silně, holt domácí trénink se vyplácí! Peťa má radost z pohybu v Orbiteru 7A, kde si zkouší začátek. Více o novinkách ve videu...




On Saturday me and Peťa went to Ludvíkov. It is foggy all the way there but in the last 30 km the fog disappears and I am really relieved. I can't wait to see if the rocks are dry, on the spot I find it's ok, the holds are getting moist a bit but it doesn't matter. During the day I send many 7s, 4 of them great first ascents 7C–8A and I feel strong – home training pay off! Peťa is happy about Orbiter 7A, where she tries the beginning. More about the news in the video.

5 komentářů:

  1. Paráda, za jeden den to je nálož! Hlavně jsem rád, že ty směry u Pistolníka jsou reálné. Už se na to těším;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása..moc pěkné kousky..hned to značím..ještě ten traverz na Kempusu pánové,lahev rumu čeká :P Štěpán je očividně rozjetý..jen tak dál. Gratuluju !! Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Adame a Pavle, jo na Pistolníkovi mě chyty a síla potěšily, najednou to šlo a i rychle, jsou to pěkný věci. Pro Pavla, o víkendu jedu do Zlína tak tam pokecáme...

    OdpovědětVymazat