středa 19. února 2014

Výlet do Jeseníků


Minulý týden jsem makal co to šlo, od úterý do neděle jsme stavěli cesty na Duru a myslím si, že se nám to povedlo. Takže logicky jsem potřeboval si odpočnout, tak jsem s Peťou vyrazil směr Ludvíkov, v pondělí jsme se šli slavnostně podívat na Duro, jelikož po 17 měsících byla otvíračka! Po obědě jsme se stavili za Olomoucí na Svatým Kopečku, krásný poutní místo, nádherný počasí.







Zjistili jsme, že je zde Zoo, tak jsme neváhali zajít a musím říct, že Zoo tady mají hezkou.



Večer se ubytujem v penzionu Figura v Karlově Studánce a v úterý razíme směr kopec Ludvíkov. Je krásně, nejdřív leze Peťa a daří se jí vylézt dva bouldery, paráda. Mně už sluníčko nesvítí, koukám po projektech, ale většinou mi tam něco chybí, buď obtížnost, nebo jasná linka. Nejvíce mě zaujímá linka na kameni v Nové Dimenzi, ze začátku jsem byl nadšenej, že to bude těžý, ale pak jsem přišel na ojeb a po půl h dávám, škoda, mohlo to bejt hezčí, a těžší název Pokutový Kop 7C.



Večer jdeme na hokej, teda to byly nervy. Dneska se jdem podívat do sektoru Potok, kde je krásná převislá deska, mě zaujme jasná linka v levé části přes malou lištu. Po dvou hodinách boje, kdy mi dochází sílá, kůže psychika a pomalu přichází déšť se štěstím dávám, hurá vzniká tak Kimono za 8A.





Moc zajímavý bude z prvního kroku pokračovat dále doleva, to bude mela tak okolo 8B!


We found out there was a ZOO so we visited it and I have to say it is a nice one. 

In the evening we accommodated in Figura B&B in Karlova Studánka and on Tuesday we were off again to Ludvíkov hill. The weather is beautiful, the first one to climb is Petra, sending two boulders, great. The sun does not shine for me, I look at tome projects but usually miss something, either difficulty or a clear line. First I am intrigued by a line on a boulder in Nová Dimenze, I was excited at the beginning, expecting it to be difficult, but then I came across some shit stuff and make after half an hour. Pity, it could have been nicer and more difficult. Titled Pokutový Kop 7C. 

In the evening we go watch a hockey game, lot of nerves. Today we go to the Potok sector with a nice overhanging plate, I am interested in a clear line in the left part over a small crimp. After two hours of fight when I am running out of power, skin and spirit and rain is coming, I complete with a bit of luck, creating Kimono 8A. 

It will be interesting to continue from the first step further to the left, it should be around 8B!

Žádné komentáře:

Okomentovat