pondělí 29. prosince 2014

Sváteční Škrovád

Na Boží hod se s Peťou stavujem na Škrovádě, dlouho jsem tady nebyl a tak jsem zvědavý, co nového vzniklo a jak to tady vlastně vypadá, moc se mi nedaří, dávám bouldery kolem 7Béčka, ale radost z lezení mi to nekazí. Nejvíce jsem znechucen jasným sekáním v boulderu Kunhutina Modlitba, vím jak ta dirka brala předtím, navíc tady materiál skoro vůbec nesolí.





Kvůli tomuto zlepšení chytu se mi daří udělat novinku, snad logickou.




Jdu ještě na Sarajevo, zkouším staré pro mě zakleté projekty, trošku se v nich zlepšuju, ale na přelez to není, po pár hodinách jedem do Chocně.



On the Boxing Day me at Peťa stop by at Škrovád, I haven't been there for a long time, so I am curious what has appeared and what it looks like there. I am not doing very well, sending boulders around 7B but it doesn't spoil my joy of climbing. I am most disgusted by cutting in Kunhutina Modlitba boulder, I know that the hole used to be like before, moreover they don't put almost any salt on material here. 

But due to the improvement of the hold I make a new things, hopefully a logical one. 

I go to Sarajevo, trying old projects (enchanted for me), I improve a bit but no climb-over. After a few hours we are off to Choceň.

Žádné komentáře:

Okomentovat