úterý 11. srpna 2015

Water Boulder Games Velké Meziříčí - 1. místo

O víkendu proběhl parádní závod - Water Boulder Games ve Velkém Meziříčí. Pro mě to byly první velké závody nad vodou s dobrými a kvalitními závodníky. Z výšky 8 metrů jsem měl celkem respekt, to naznačil už můj první testovací skok do vody, kdy jsem měl vodu všude v hlavě, postupnými dalšími koly ostych odpadl. V kvalifikačních kolech jsme si cestu mohli párkrát zkusit, pak přišlo dvojí měření na každé cestě, z nichž lepší časy se sečetly do postupového 32 členného pavouka. S dalšími koly ubývaly chyty a rostla obtížnost cesty, mně se podařilo prokousat až do záverečných kol, kdy při mně párkrát stálo štěstí a vyneslo mě to až na příčku nejvyšší. Poté následovala afterparty se zajímavými vystoupeními, díky klukům z Prahy za zábavu :) Chtěl bych poděkovat Salymu za krásný "vodní" závod, a doufám, že příští rok opět ve Valmezu.

                                                                  
                                                                       kvalifikace



vyřazovací kola


souboj s Jirousem byl velice těsný

                                                                 
                                                                     stupně vítězů



A great contest took place at the weekend - Water Boulder Games in Velké Meziříčí. For me it was the first contest above water with good and high-quality athletes. At first I feared the 8-meter height a bit, which was indicated by my first test jump to the water when I had water everywhere in my head, but the timidity went away with other attempts. 

We could try the route a few times in the qualification rounds, then each route was measured twice and better times made a 32-member play off matrix. Hold were eliminated with each round and the difficulty was increasing, I managed to make it to the very last rounds and with luck by my side I won. The contest was followed by an party with interesting performances, thanks to boys from Prague for the fun :) I would like to thank to Saly for a nice "water" contest and hope to come to Valašské Meziříčí again next year.

Žádné komentáře:

Okomentovat