pátek 11. září 2015

Boreček

V sobotu odpoledne jedeme na náš oblíbený Boreček. Dorážíme asi okolo 4h a je parádně, já mám v merku starší a těžký sedmičky, pouští mě jen Techno, hustej kolmáč za malý mrdky, myslím že spíš sedí 7B. V sobotu nejvíc válí moje úžasná ženuška, nejdřív dá Koloběžku za 5A a pak úžasně Hlídače Krav za 6A+, pěkná lehce převislá deska po solidních chytech s velice nepříjemným výlezem, Peťa tam vždycky krásně doleze, ale po chvíli je dole. Motivovu ji a nevzdává se, před zraky polských boulderistů parádně přelezá, mám z ní velkou radost.





                          Hlídač Krav 6A+

Navečer jdu s bráchou zkusit krásný boulder za 8A+, tam si ani neškrtnu. S Peťou zůstáváme do neděle a to se nakonec ukazuje jako správná volba. Přes noc spadne pár kapek, dopoledne lehce mrholí, ale jsou úžasný podmínky. Podaří se mi dát novinku od bráchy Vysněný Job 7C+, hustej krok do stisku a z něj, pak spáru na Monstru za mě 7B+. Jdu hodně dozadu kde mám od minule celkem pěknej, ale nízkej projekt, takovej kampus s nic moc nohama, dneska se mi boulder podaří dát na druhej pokus, říkám si, že jsem měl docela štěstí a sedlo mi to, za mě těžší 7C. Jdu ještě dále na pěkné a staré 7C, vymýšlím dost schůdnou betu a zdá se mi to trochu lehčí, viděl bych to na borských standartních 7B+, to nic nemění na tom, že je to pěkná silovka.



Peťa si ještě perfektně rozleze Vlčí Kožich 6B a Pro Dámy 6A, doufám, že příště to dá, tak snad za 14 dní na Boru.


On Saturday afternoon we go to our favourite Bor. We arrive around 4 p.m. and the weather is great. I am up to some old and hard 7's, only make it through Techno, a tough perpendicular boulder with low classification, I think the most suitable would be 7B. But the hero of Saturday is Peťa, she climbs Koloběžka 5A and Hlídač Krav 6A+.

In the evening I try a nice 8A+ boulder with my brother but no way. 

Me and Peťa stay until Sunday, which turns out to be a good decision. I manage to climb a new boulder by my brother Vysněný Job 7C+, a hard step to a grip and then the crack on Monstrum, in my opinion 7B+. I continue to a nice but low project, a campus with no special legs, today I make it at the second attempt. I would say a harder 7C. Then I go to a nice old 7C, I think up a doable beta, which seems to me a bit easier, so I would say Bor standard 7B+. Anyways, a nice power boulder. 

Žádné komentáře:

Okomentovat