pondělí 25. dubna 2016

První Bor

S mojí Peťou jsme o víkendu vyrazili na první Bor, je parádně, skoro všechno suché a podmínka. Můj hlavní cíl je vylézt Včelí Kyt, který mám už nějaký rok v merku. Po cestě k němu mě už po kolikáté zaujme obílená hrana Vodní Duch, jde o lehce převislou hranu s těžkými lištami. Asi po 7 letech se mi podaří přelez. Radost je obrovská, i když to není žádné velké číslo. Duch má pro mě speciální hodnotu i proto, že přelezů je pár! Pokračujeme na Kyta, který mi jde velmi dobře, ale doskok do hrany mi o kousek uniká. Pokračujeme na staré projekty Raptor a Djembe SD, oba bouldery se mi celkem rychle daří přelézt. Djembe je king lajna na Boru, moc pěkná lehce převislá hrana.




                            Djembe SD

Posledním skalpem je Short Attack, novinka z minulého roku od bráchy. Jde o peklo po oblinách a přelez si musím pořádně vybojovat. Peťa zkouší svoje projekty, ale nic nepouští. Těším se na další víkend, opět sem...


At weekend Peťa and me went to Bor for the first time this year. The weather is great, almost everything is dry and the conditions are good. My main goal for today is Včelí Kyt, which has been on my list for few years already. On my way to it Vodní Duch, a slightly overhanging edge with pretty hard crimps, catches my attention. And I climb it – after 7 years! I'm very happy, even though the grade isn't anything special. Its main value is that only few climbers did it. We continue to Kyt, where I'm doing quite well but I can't jump into the edge. So we move to the older projects, Raptor and Djembe SD, and I finish both of them quite quickly. Djembe is a king line here at Bor.

My last achievement is Short Attack, a new boulder by my brother from the last year. I really have to earn the climb. Peťa tries some of her projects but without success. I'm looking forward to the next weekend – here again...

Žádné komentáře:

Okomentovat