středa 26. května 2021

Mladkov a pokusy v Konec Světa

O prodlouženém víkendu jsme s rodinkou byli na návštěvě v rodné Chocni. Je chladno, tak mě napadá jet se podívat na Mladkov. Beru s sebou teleskopický žebřík, který mi pomáhá krásně si omágovat chyty kolem hrany a ve výlezu. Mám 4 matice, a i to se mi zdá málo. Boulder je krásně suchý, trochu fouká, beta je, takže pokusy můžou začít. Chvíli mi trvá, než vůbec nalezu do dvou bočáků, tam zjišťuji, že začíná Pure bouldering, který je nad mé síly. Další krok do bočáku ještě jde, ale následující dva jsou zatím z říše vesmíru. Ojebat to asi nejde, zkouším kde co, ale čistá super nula. Přikládám video svého nejlepšího pokusu.

                                       Konec Světa, tak trochu jiné 8B, FA od bráchy z roku 2008

Je to megaskvost vlastně o pěti krocích do výlezové hrany, určitě se vrátím, snad budu příště silnější...

I spent a prolonged weekend with my family in my hometown Choceň. It's quite cold, so I figure it would be nice to check out the rocks in Mladkov. I take a telescopic ladder with me, which helps a lot for I can chalk the holds around the edge. The boulder is nice and dry, it's a bit windy and I know the beta so I can start trying straight away. It takes a while until I get to the two side-pulls, though, and after that I realise that the two moves after the next side-pull is more than I can handle at the moment and I doubt there would be any cheat move. The attached video shows my best attempt.

It's a wonderful climb, actually there are five moves to the edge. I hope to come back soon, as soon as I'm a bit stronger...

Žádné komentáře:

Okomentovat