sobota 19. března 2022

ČP Jungle Praha

První závod jsem z důvodu divokých propozic vynechal, přece jen už mi nejde o boj do reprezentace, tak jsem jel raději na skály. Na druhý ČP, který se zde konal, jsem už ale jel, dostanu los do druhé skupiny. Jsem docela v klidu, alespoň se podívám na programy ostatních. 

Kvaldu rozjíždím dobře, flash oblinové čtyřky, ale malá řezka v topu extrémně bolí, přidání druhé ruky tak tak. Jdu pak zkusit lištovou trojku, ta mi celkem jde, ale na vršku dochází maglajz a skok do pravé nohy a udržení topu se mi celkem vzdaluje. Jdu na průtlak, bohužel tam shořím jako papír, zkouším zleva, zprava, nic mi dostatečně nefunguje. Růžový silový boulder až do zóny jde, pak je to dost peklo, po skoku absolutně ztratím maglajz a nejsem schopný udržet bočáky. V jedné kolmici končím v zóně, kdy steču z řezek a dál necítím, že se držím. V druhé kolmici vybojuji alespoň zónu, pak ustát tupou strukturu a jít doprava je nad moje síly. 

Celkem jeden boulder a šest zón mě vynáší na konečné 13. místo, finále není tak daleko, stačily by mi dva topy. Určitě nejsem spokojený, všeobecně mi dělají kolmice dost problémy a neumím lézt, když nejsou podmínky úplně ideální. Třeba příští závody dopadnou o něco lépe...


I skipped the first Czech Cup competition because the schedule seemed a bit mad to me. Also, I don't need to get to the representation team, so in the end I decided to go and climb outdoors instead. But I did take part in the second Czech Cup and I competed in the second group

The qualification starts good for me: I flash the fourth boulder, though the sharp hold in top hurts like mad. Then I go for the ledgy number three, it goes well but then I run out of chalk so I can't jump to the top. I try manteling but it's hopeless, no matter how hard I try, nothing works. The pink power boulder is ok until I get to the zone, then I lose the chalk after the jump and I can't hold on to the side-pulls. I end in the zone of one of the verticals and at the second one I get the zone, but the rest is too hard.

In total I have one top and six zones, which makes a 13th place for me, I was very close to the final, I just needed one more top to advance. I'm not satisfied, I know that verticals aren't my cup of tea and I'm not doing very well when the conditions aren't perfect. But hopefully the next competition will be better...

Žádné komentáře:

Okomentovat