neděle 10. dubna 2022

Kapka Z Poháru Nesmrtelnosti

Po pěkných menších oblastech na Vysočině opět hobluji Kras. Nejdříve se mi po pár dnech zkoušení podaří přelézt docela těžké prásky od bráchy a zároveň udělat druhé opakování v boulderech Muscule Power a Core. Poslední dvě návštěvy věnuji restu z minulého roku - Kapka Z Poháru Nesmrtelnosti, je to excelentní silová komprese ve stropě o celkem 10 vyvážených krocích. 

Minulou neděli byla hrozná zima a byl jsem rád, že jsem Kapku alespoň zkrokoval, v týdnu jsem vsadil na kvalitní trénink a vyplatilo se mi to. Dnes po pár nálezech se štěstím držím top, i když po cestě málem třikrát padám. Uvidíme, co další propojky.



              
                         Kapka Z Poháru Nesmrtelnosti 8B


After visiting some nice small areas in Vysočina I went back to Kras again. First I managed to climb some super hardcore boulders by my brother and repeat the Muscule Power and Core boulders. And the last two sessions were devoted to the unfinished climb from the last year - Kapka Z Poháru Nesmrtelnosti, an excellent power climb in a ceiling with 10 well-balanced moves.

Last Sunday was awfully cold, I was glad to be able to do the moves separately. During the week I was training hard and it paid off. Today, after several attempts, I was lucky and got to the top – even though there were three moments when I was pretty close to falling. Let's see what the other links would be like.

Žádné komentáře:

Okomentovat