pondělí 2. října 2023

Novinky ve Staré a Nové Rasovně

Dnes se mi během dopoledne povedlo přelézt novinky od Martina Švece, nutno podotknout, že jsem to lezl trochu jinak. Ještě se mi podařilo přidat dva nové bouldery na Nové Rasovně viz. videa. Těším se příště na další tři projekty, které mám v Holštejně. Momentálně se cítím dobře, jelikož se mi podařilo zhubnout z 79 na 73,5 a mám obrovskou motivaci makat dále v tréninku.



Videa:


Ozvěny Záhrobí 7B+ FA



Ozvěny Mrtvých 7B FA


Giuliano


Král Lišt


Vymetač Pavučin

2 komentáře:

  1. Ahoj proč neuvádíš klasu i u těch ostatních boulderů, nemusíš přeci potvrzovat, klidně to zhoď , zajímal by mě názor někoho velmi zkušeného

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, právě proto klasu neuvádím, i po tolika letech je to ošemetná záležitost, ale cítil jsem se ve formě. Časem uvidíme a kdyžtak klasu upravím nebo nechám.

    OdpovědětVymazat