úterý 23. března 2010

ČP Lokal Blok a nedělní Petráč

V sobotu 20.3. se scházíme na závodech v Lokal Bloku v Praze na Smíchově - já s bráchou jsme tu poprvé. Kvalifikace probíhá skvělým systémem fleš a pro kluky až příjemným časem okolo 12h.

V holkách se nejlépe s kvalifikací a finálem poprala Nelly Kudrová, která ve finále těsně porazila Silvu Rajfovou, třetí skončila Petra Růžičková. Kluci měli v kvalifikaci 8 kousků, mně se podařilo dát 7 a těsně se štěstím jsem postoupil z posledního 12. místa do finále. Kvalifikaci vyhráli Ondra Nevělík a Honza Chvála.

Do finále jsem šel s čistou hlavou a hned z první se mi podařilo dát jedničku, asi mi to dost sedlo, protože kluci se s tím dost rvali a ve finále moc topů nepadalo. Ve dvojce jsem bohužel nevymyslel klíčový krok. Trojka byla nad moje síly a ve čtyřce jsem přes jebku na to neměl. Ondra s Chváličem to vylezli dlouhou rozpažkou a to bych určitě takhle nedal.

Honza ukázal, že je závodník jak se patří, a poprve vyhrál ČP, velká gratulace! Druhý skončil Martin, který ve čtyřce šel správně a o kousek nedal, pro třetí místo si dolezl Ondra Nevělík, já jsem se ze 12. místa s velkým štěstím katapultoval na konečné pěkné 4. místo. Na těchto závodech bylo krásně vidět, jak je bouldering nevyzpytatelný a nikdo nemá předem nic jistého. Bouldery stavěl Olin a Džagli a musím říct, že se jim perfektně povedly. Příšte by mohlo přijet víc závodníků, z počtu jsem byl mírně zklamán: 6 holek a 26 kluků, snad to příště bude lepší.

Večer proběhla klasická párty, naštěstí jsme šli spát okolo druhé hodiny a ráno jsme byli trochu schopní si říct, že na Petráč můžeme jet. Bohužel hned za Prahou začalo pršet, ale kousek od Petráče už to bylo docela dobré.

Jdeme hned na Větrnou hůrku, kde je Věra se Svištěm. Věra hobluje mokré Žihadlo 7C+, naštěstí po nějaké době hůrka docela vyschne a my můžeme docela solidně pokusovat... Marťa to po chvilce proběhne.

Moc mu nesedí No Exit 7C+ (klasa spíš lehčí), ale po chvilce dává. Svišť v sobotu vylezl Virguli 8A, velká gratulace! Zkouší No Entry 8A, ale moc mu to nejde, tak si spravuje chuť a z první posílá No Exit. Věrka, se mnou zkouší nějaký čas Žihadlo, ale nakonec nedáváme. Káťa to zkouší ze stoje, ale přelez se jí nedaří a tak nás fotí.

S Vildou se chceme mrknout na Jana Kubiše 7C+, krásná vzdušná hrana, Marťa po chvilce deklasuje boulder dost silovou verzí vypuštěním noh a dvěma shyby, já to takhle neudělám, a tak vymyslím dobrou patu, ale zjišťuju, že i s ní je to pěkně těžké. Vilda na to jde stejně, ale nakonec mu k přelezu kousek chybí, já těsně před deštěm přelézám a mám ohromnou radost. Ke klase těžko říct...



Jdeme se kouknout na jeskyni s Filipsem, ale pro mě zklamání - málo místa a tma. Konečnou zastávkou je pro nás sektor pod hradem, kde nám Vilda ukazuje místní pěkné bouldery od 7C do 8A, ale všechno je mokré. Jediné, co ještě s Marťou přelézáme, je Diamant 7B+, je mokrý, ale dá se. Asi o půl páté jedeme směr Praha...

Závěrem díky Kátě a Vildovi za parádní a příjemný víkend. Tak zase někdy...



On Sunday, March 20 a competition started ar Lokal Bloku in Prague - Smíchov. For Štěpán and Martin it was the first time they took part in it.  

Among the girls the best on the qualification and the final was Nelly Kudrová, who defeated Silva Rajfová and  Petra Růžičková. The boys had 8 pieces to climb, out of which Štěpán made 7 and very closely got the final from the last position. The best climbers on the qualification were Ondra Nevělík and Honza Chvála.

During the final Štěpán climbed the first boulder without any problem. The others had to struggle with this one. With th second boulder he unfortunately didn't figure out the right crucial move and the third one was too hard, as well as the fourth. 

Honza showed that he was quite a competitor and won the cup for the first time! The second was Martin, followed by Ondra Nevělík, Štěpán jumped from the 12th place to 4th. The boulders were built by Olin and Džagli and they were great. The only flaw was quite small number of participants: 6 girls and 26 guys.

The next day the brithers decided to go to Petráč and so they did. At Větrná hůrka thy meet Věra and Svišť. Martin tries No Exit 7C+ and climbs it. Svišť starts No Entry 8A, but in vain, so he moves on to No Exit which he does at the first attempt. Věrka and Štěpán try Žihadlo for some time but they give up after some time. 

Štěpán and Vilda go to check Jan Kubiš 7C+, a nice edge, which Martin climbs by force without use of legs. Štěpán has to find another strategy but still it is too hard. However, finally he succeeds.

The cave with Filipes is a bit of disappointment - little space and all dark ale pro mě zklamání - málo místa a tma. The last stop is Diamant 7B+, which is wet but Štěpán and Martin climb it anyway.

Žádné komentáře:

Okomentovat