neděle 18. července 2010

Další Bor

Vsobotu ráno jsem vyrazil s Petrou do Boru. Nejdříve se zastavujeme na bouldru Panorama-super 7A. Jdu zkusit Pět Minut Před Smrtí 7C+/8A, bohužel opět padám z poslední dírky. Pokračujeme na Shark Tale 7B, ale na to je moc teplo. Slyšíme přicházet kluky z Prahy a jdeme za nima na Jeviště, kde dávám na flash Divadelní Představení 7B. Po neúspěšném vylomení chytu na Čínský Zdi jdeme boulderovat na Vězení. Vilda nám poradí, jak lízt Hlavu XXII 7B, tak to hned dáváme. Moc se mi líbí Prison Break 7C. Zpočátku neumím zabrat za malé chyty, ale po dobrém založení paty chyty udržím a naštěstí už nespadnu. Kluci čistí nové dva bouldry a více se nám líbí start z police doprava. Nejdříve vymýšlíme jak na to a za chvíli přelézáme parádní boulder Odi et amo 7B+. Začíná pršet, a tak chvilku zde setrváme. Já zkouším na zpáteční cestě Wrestlera 7C. Levou patu a vysoký levý chyt mám mokrý, tak musím myslet jiný pohyby než jak to lezl Martin. Kámenem úspěchu se zdá nakopnutí vysoko pravou nohu a podšpičkování spoďáku. Mně se jednou tento krok podaří udržet a naštěstí se už nenechám vyhodit. Lehce propršeni přijdeme na parkoviště, kde v altánku v klidu posedíme a přečkáme deštivou noc. Ráno se rozhodnem, že nedělní lezení by za moc nestálo, a proto jedeme domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat