neděle 21. listopadu 2010

Mladkov + Škrovád

V pátek se vydávám s miláčkem na Skuhrov na Pitevní Stůl 8A, jsem optimista, že se to bude dát lézt, dojdem na místo a zjišťuju, že boulder budu muset nechat uležet na jaro :(



Přesouváme se na Mladkov, kde se nejprve mrknem na nejtěžší boulder Pardubického kraje :) Konec Světa 8B a jdu se mrknout, kde se nachází traverz Romance Beze Slov 7C+ tr, boulder nacházíme s Péťou skoro hned, ale je to mokrý, tak mě docela zaujme docela pěkný převis hned pod tím, a jsou tam docela pěkný lehčí bouldery do 6C.







Mně se podaří dát napřímení z oblého madla přímo rovně nahoru bez okolních chytů, myslím, že tam člověk stejně nedošáhne, je to tak 7A+ Test Blbosti. Pak se ještě koukám z podstropu, jak by to šlo vylízt, protože je tam takový oblý madlo, no ze začátku mi to moc nejde, ale správný leh a morfo plácnutí na hranu za chvíli slaví úspěch, boulder dolízám se štěstím tím Testem Blbosti a mám docela radost, protože to úplně lehký teda není, můj odhad je 7B+ Ještě Větší Blbost. V sobotu jedem s Péťulkou na Škrovád, jdem k Božskýmu traverzu kde si dám parádní novinku Dr. Fu- Manchu klíďo 7A+, přemísťujem se dál k Zuzaně kde koukám na další novinku, nevím od koho je, ale je to tak 6B+ - C, pokračujem na Sarajevo, kde neúspěšně zkouším Detonaci 8A, zase trochu zlepšení, ale dva kroky mi vůbec nejdou, jdem dál na Kazatelny, kde mám od minule rozlezenýho Pastora 7B+/C, k mí smůle urvu klíčovej palec a nástup musím vymyslet trošku jinak, najdu si chyt blíže nohám a šáhnu pravou rukou do levý lišty Číňanky, v který ještě dvakrát padám, dalším pokusem jdou nějaký děti kolem, ale já vypadám opět na pád, štěstí mi asi přinesou, protože dnes to byl boj :) Naší konečnou zastávkou je Cik Cak, nejdřív Kunhuta 7C+ za docela slušnejch podmínek, je večer a docela to tře, ale nula. Tak si říkám, že bych mohl vylízt Tajpana píšou 7A/A+, na zažátku jsou docela pěkný a nelehký kroky, pak nohand a nepokazit dolez 7áčkem hodnotím 7B. Všechny novinky na Škrovádě se mi líbily, tak rozhodně dororučuji, už je docela tma a tak s Péťou pádíme domů, díky za její podporu po oba pěkný dny :)

Žádné komentáře:

Okomentovat