neděle 7. listopadu 2010

Neúspěšný útok na Skuhrově

V sobotu jsem se s Péťou vydal vstříc další blízké 8A metě Pitevní Stůl na Skuhrově. Je parádně sucho a fouká, na místě si boulder pořádně pročístím, protože je nahoře hromada listí, trochu hlíny a volných kamínků. Nejdříve si zkusím výlez, který je v pohodě, mám asi trochu smůlu, protože chyty jsou trochu vlhký, ale boulder jde lézt. Trošku nechápu první krok, ale chce to prostě jen zabrat, pak si přebrat dvě lišty, jít do bočáku a těžká bomba pravou rukou na hranu do obliny, která mi trochu jede, dám dost pokusů asi 45. Péťa mě trpělivě točí na video, ale překvapení se nekoná. Škoda, že boulder asi nevyschne, písek je v tomto ohledu naprt, ale boulder mě potěšil, že to není takovej hnus a příště asi někdy na jaře ho dám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat