pátek 13. ledna 2012

Bouldering v Chřibech

I když mi počasí moc nepřálo, podařilo se mi za dvě návštěvy vylézt dva nové bouldery na Kameňáku. Korunovační Klenoty 7B+ - moc hezký pohyby, přes dvě oblinky a malou lištu.



Další novinkou je Artefakt 6C+-7A - dlouhý nátah na hranu. Na Kozlovi po přelezení 7Aček se mi líbil Spoďákovník ze stoje - 7A, ten pustil hned, ale varianta ze sedu - 7B byla tvrdší oříšek, na přelez jsem si musel počkat až na druhou návštěvu. ( vede středem fotky )



Nejkrásnějším boulderem byl Skinhead 7B na hřebeni, úplná perla Chřibů - typický font. 



Klasifikace mi přišla dost poctivá, ale asi to bylo tou vlhkostí, tak zase příště.



Bouldering in Chřiby Mountains

Although the weather was not ideal, I managed to climb two new boulders in Kameňák area: Korunovační klenoty 7B+ (very nice moves; you got to climb over two small bulges and then over a small edge), and another one, Artefakt 6C+ / 7A (with a long pull to the edge).



At Kozel, after I climbed the 7As, I enjoyed Spoďákovník. Starting in the standing position, I did it in the blink of an eye. The variant starting from the sitting position was rather tougher. I did not get to the top before my second visit. (See the picture.)

The most beautiful boulder there was Skinhead 7B, located just on the ridge. A typical font, a gem of Chřiby Mountains! 

I found the classification fair. Maybe it was the humidity which made it tougher for me - so let's try again next time.

1 komentář:

  1. Ten boulder na kamenolomu vypadá parádně! Kozel mě moc neoslovil, ale na Skinheada taky musím zajet, připadalo mi to nic moc, ale teď, když to vidím omagované, to vypadá krásně...

    OdpovědětVymazat