středa 1. února 2012

Blansko aktualizace boulderů

Během pondělí se mi podařilo přelézt v Blansku nejtěžší linii. Jedná se o těžký krok z kostky do obliny a ještě nepříjemný vyhazující dva kroky, pak nepokazit výlez. Boulder jsem zkoušel už v sobotu, ale bez šance na úspěch. V pondělí jsem si věřil, že boulder přelezu, i když jsem ho neměl vůbec zkrokovaný. Ale přesvědčil jsem se, že v boulderingu je opravdu všechno možné a jednou se mi podařilo nejtěžší krok z kostky do obliny udělat a v agónii boulder přelízt, myslím si a doufám, že jsem měl štěstí, uvidíme časem jestli Svatý Grál bude 7C+ nebo 8A, to nemění nic na tom, že jsem měl radost obrovskou. V úterý jsem ještě přidal Bohuše asi za 7C a další dva bouldery, předkládám předběžně aktualizovaný topo.



A - El Comandante 6C+
B - Šapitó 7A+
1C - Bohušu, Kurva Se Neříká 7C ?
2C - Pocta Jardovi 7B+
3C - Svatý Grál 8A ?
4A - Čtvrtek Pozvracel Se Krtek 7B
C - Drop In 7A

Všechny klasifikace jsou předběžný a jsem z nich v rozpacích, tak uvidíme, na jakou stranu se ustálí, všechny popisky k boulderům najdete na lezci.



Blansko boulders update

On Monday, I managed to climb the most difficult line in Blansko. There is a hard cube-curve move and another one with two steps, then you have to handle the top. I tried the boulder on Saturday, but no chance of success. On Monday, I believed I could climb the thing, even despite I hadn't gone into it at all. But I realised that everything really is possible in bouldering. I managed to do that most difficult move and to get to the top in agony. I guess I was lucky. We'll see after some time if Svatý grál is 7C+ or 8A but at any case, I was really happy about it. On Tuesday, I also added Bohouš 7C and two other boulders. Here is the (preliminary updated) list:

A - El Comandante 6C+
B - Šapitó 7A+
1C - Bohušu, Kurva Se Neříká 7C ?
2C - Pocta Jardovi 7B+
3C - Svatý Grál 8A ?
4A - Čtvrtek Pozvracel Se Krtek 7B
C - Drop In 7A

Again, all classifications are preliminary; we'll see how they consolidate. The descriptions of boulders can be found on Lezec.

5 komentářů:

  1. štěpo to je paráda. Nejdřív mi to připadalo jako slušný bordel, ale jak jsem si rozklikl obrázek, připadá mi to logické... Určo se tam zajedu podívat, v Brně jsem od přespříštího týdne. Tak zdarec a gratulace k pěkným prvopřelezům. Jaks to udělal, žes tam byl skoro každý den?:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Adame, no lezení mi s klukama moc nevycházelo, chodí dopoledne a já buď byl na pohovorech nebo u zubařky a nebo na rehabilitacích, takže o půl druhý na vlak směr Blansko, jo lezl jsem tam pátek-sobota, neděle rest a pondělí-úterý, teď jsou velký mrazy, ale chystám se tam snad ke konci příštího týdne, ten kámen je luxusní, měj se a ať už jsi v Brně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný.Byl jsem v Blansku lízt minulé jaro.Ovšem týpek co mě prováděl mi tenhle šutr neukázal.Škoda.Jinak pěkná práce.Patrik

    OdpovědětVymazat
  4. O tom asi věděl málokdo a je náhoda, že to tvoří takový docela dobrý linie, měj se

    OdpovědětVymazat
  5. Takovej kamínek a tolik radosti co :)

    OdpovědětVymazat