pondělí 19. března 2012

Lezecký víkend snů!

Sobota

V sobotu frčíme s Adamem, Inkou a Péťou do Slanýho na první ČP. Lezeme ve třetí skupině, kde jsme symbolicky tři, Áda to lehce proběhne, mně se neleze dobře, necítím potřebný tah na bránu a nemám z toho dobrý pocit. Finále holek je v suveréní režii Petry Růžičkový, která neskutečně vylezla první boulder a první místo si s velkým přehledem pohlídá, druhá končí Karolína Nevělíková a třetí Nelly. Naše finále začíná v 6h, mám zdravou lehkou nervozitu, která ze mě hned opadne, když příjdu pod první boulder, zkusím ho nastřelit po svojem a jednička je na první pokus posekaná. Dvojka je silový strop, to se mi líbí říkám si, ve třetím pokusu se mi podaří přelézt celou silovou pasáž  a už si to šinu k topu, bohužel nemám potřebnou šťávu na to udržet topovou oblinu, pak už to jde se mnou z kopce, jak dobře jsem začal, tak rychle jsem skončil, ve trojce hrozný obliny a dolézám chyt pod zónu a čtyřka, neudělám druhej krok, ale celkově mám dost štěstí nato abych mohl stát na bedně na 3. místě! ta byla pro mě jako kdybych vyhrál, absolutní spokojenost! a odměna zato, že v boulderingu jdu tím správným směrem! Suveréně vyhrál Adam se 4 topy, kterýnu dost nebojácně sekundoval brácha se 3 topy, holt kluci jsou úplně jinde, to musím sportovně uznat! Těsně čtvrtý končí Koza, s 1 topem na druhý pokus, který mě hodně dýchal na záda. Chtěl bych poděkovat organizátorům za moc pěkný závody a klukům z AIXu za parádní bouldery, holt zkušenosti nikdo neojebe.








Neděle

Áda má v plánu Lábák a jeho projekt To Tu Ještě Nebylo, který nakonec podle jeho slov dává za neuvěřitelného štěstí a cestu hodnotí za kosmických XIIb ( 9a fr. stupnice ) gratulujem! Já mám v plánu zkusit Džanglího novinku Dýku 8A, a to je teda nádhera, podle mě nejhezčí boulder v ČR, samozřejmě moje pocity jsou subjektivní, ale siláci musí uznat, že tohle je famózní počin! Boulder si vymyslím trochu jinak a daří se mi ho přelézt dokonce na video! Myslím si, že je to podobně těžký jako Trikolora, takovej je můj osobní pocit.









Dalším a hlavním cílem výjezdu je rozlezená Černobílá Trikolora 8A, od Rosti Štefánka, kterýho pak po hodině zde potkáváme. Je to malinko vlhký, ale sušší než minule, motivace je na nejvyšším levlu, takže není co řešit a pouštím se do toho, program znám z minule, otázka je jenom ta, jestli na to dnes mám ještě sílu, protože už jsem docela zničenej, je až neuvěřitelný z čeho to tělo ty rezervy bere! Asi na třetí pokus dnes dávám a je to pro mě vyjímečný okamžik!







S Peťou jdem do centrálu, kde hledáme nějaký lehčí pěkný bouldeříky, dva si dá na rozlez a pak najdem pěknou lištovou věc Pantoflák 5, ve kterým po pár minutách stojí na vrcholku, takže paráda takle po zranění prstu.



Jdem zpět ke Trikoloře, kde jsme minule s Džanglím a Foxem koukali na pěknej projekt, nejprve odvalím dost těžkej kámen, pak koukám, kde začít nastoupit, no musím o tři kroky výše, protože kámen je proti. Linie krásná, jeden chyt bohužel mokrej, suším kapesníčky a po asi 10 pokusech dávám, myslím že je to někde mezi 7B+ až 7C, název Šroubovice DNA, celý kýl bude oscilovat někde okolo stupně 8A.





Tak to je z Modřína a z úžasného víkendu vše.




A climber's dreamy weekend!
Saturday

On Saturday, I, Adam, Inka, and Péťa were heading for Slaný where the first Czech cup competition took place. Áda did it nicely but I wasn't feeling that good. The women's finals were taken over by Petra Růžičková - she climbed the first boulder in an incredible way and didn't let her chance escape. Karolína Nevělíková ended up the 2nd, Nelly was the 3rd.

I tried to do it my way and No. 1 was defeated on the first attempt. No. 2 featured a demanding roof, I liked it and managed to climb the whole heavy passage. Unfortunately, I wasn't strong enough to keep up and to do a bulge on the top - easy come, easy go. Nevertheless, I did well enough to get a 3rd place! I enjoyed it as if I had won - an absolute satisfaction and a reward for going the right way. 

I would like to thank the organizers for a very nice competition and also the experienced guys from AIX for nicely done boulders.

Sunday

Áda planned on Lábák and To tu ještě nebylo. In the end, he managed to do it very luckily. Congratulations! I tried Džanglí's new thing - Dýka 8A. It was great, I guess it is the most beautiful boulder in the Czech lands. My opinion is subjective but the strong guys must admit that this thing is fabulous!

The next (and, as a matter of fact, main) aim of the trip is Černobílá Trikolora 8A. I knew the program from the last time - the only question was whether I had any power left. However, the reserves of a human body are almost incredible. I did it on about the 3rd attempt and it was an exceptional moment for me.

Let's go back to the Trikolora. The line was beautiful, one hold was unfortunately wet, I tried to dry it up with a hankie. I did it after about ten attempts. I think it could be somewhere between 7B+ and 7C. The name was Šroubovice DNA.

Well, and that is all from Modřín and form my perfect weekend there. 

Žádné komentáře:

Okomentovat