úterý 11. března 2014

ČP Lokál Blok + Akropolis - 2. místo!

O víkendu proběhl druhý závod českého poháru, pro mě byl velice důležitý, protože se po něm uzavírala reprezentace. V kvalifikaci na Lokal bloku jsem vylezl 6 boulderů a postup do finále byl zajištěn. Finále proběhlo v pálici Akropolis na Žižkově, lezl jsem efektivně, dal jsem první dva bouldery na OS, další 2 bouldery byly o třídu výše a ubojoval jsem 2 zóny, nakonec to stačilo na skvělé 2. místo! s přehledem vyhrál Martin, který vylezl 4 bouldery na 4 pokusy! Ukázal nám, že je úplně jinde...



                           Finále problem 1



                          Finále problem 2



                         Finále problem 3



                          Finále problem 4

The second Czech Cup event took place at the weekend, very important for me since the national representation list was to be finalized after it. In the qualification at Lokal I climbed 6 boulders, which secured the final. It took place in the Akropolis palace at Žižkov, I climbed efficiently, sent the first two boulders OS, other two boulders were one level higher and I made 2 zones, in the end it made for a great 2nd place! Martin won easily, having climbed 4 boulders at 4 attempts! He showed us he is somewhere else...

Žádné komentáře:

Okomentovat