pondělí 31. března 2014

Tábor

V sobotu jsme rozmýšleli kam pojedeme, v Boru byl ještě sníh a na Sněžník je to daleko, chtěl jsem nějakou pěknou oblast kde si zaleze i Peťa, proto jsem si vzpomněl na Tábor, kde jsem byl asi před třemi roky. Mně hlavně zajímají projekty a Lopaťák, který jsem měl zapytlený. První zastávkou je okolí Pod Jezevčí skálou, kde je pěknej projekt ze sedu - madlo a hrozný obliny.



Peťa tady má dva pěkný bouldeříky, Ty můj malej pitomečku, malej, pitomej 5B oblý poličky, po chvíli přesvědčování, že ty nohy udrží pěkně boulder přelízá,





mezitím dám Lopaťák 7C/C+, je to definovaný a jeden krok, nic moc boulder. Přesunuji se vedle na obliny po hodině snažení a nadávek, že to nedrží pokračujem dále na Peťův projekt Vylízaný Missky, tady hodně pomáhají kvalitní lezečky a moje fandění, mám radost, jak to Peťe jde.





Vystoupáme skoro až navrchol kopce do okolí Kýble Mozků, tam mi projekty dávají jasnou stopku a cestou nazpátek se vracím k projektu Pod jezevčí skálou. Trochu se ochladí a podaří se mi přelézt verzi ze stoje, teda klasu vůbec nevím, protože obliny za nižší teploty budou držet!, ale musel jsem dost zabrat.





Parkujem u restaurace Harachovka, kde si dáme limču a hoďku se sluníme. Zajímá mě projekt na druhý straně za řekou, pěkná převislá deska, projekty rovně mi dávají stopku a tak mě zaujme traverz doleva, který po krokování dávám docela rychle, už je skoro konec dne, tak jedem domů.



Tábor můžu všem doporučit, krásný údolí s kvalitním materiálem bouldery od lehkých po 7C+, na 1 víkend sem určitě vyražte!



On Saturday, we were thinking where to go, there was still snow at Bor and it is far to Sněžník. I wanted a nice area where Peťa could also climb and Tábor came to my mind, where I had been some 3 years ago. I am mainly interested in projects. 

I send Lopaťák 7C/C+, it is defined and one step, not very nice a boulder. I move on and after an hour of trying and cursing we go to Vylízaný Missky, I support Peťa and I am happy she is doing great. 

We go up to the very top of to the hill to the surroundings of Kýbl Mozků, the projects there stop me, so on the way back I go the project Pod jezevčí skálou. It gets a bit colder and make the standing version but I had to work really hard. 

I am interested in a project on the other side of the river, a nice overhanging plate but I don't make it, then I am interested in a traverse to the left, which is quite easy to do. 

I can really recommend Tábor to everybody, a nice valley with high quality material, boulders from easy ones to 7C+, definitely come here for a weekend!




Žádné komentáře:

Okomentovat