pátek 2. ledna 2015

Po novém roce do Krasu

Dneska jsem měl volno a chtěl jsem především se podívat do krasu, kde na mě již pár návštěv čeká Rustam. Dost se obávám počasí, protože skoro všude je jinovatka naštěstí na tomto kameni jenom ve výlezu a tak můžu boulder zkoušet. Rustam mi bohužel vůbec nejde, tak se přesunuji o kousíček vedle, kde se mi daří udělat jednu novinku Dmitrii max 7C, půjde i nižší start a to teprve bude peklo, odhaduji tak 8A+ až 8B. Výlet si zpříjemním objevením krásného projektu v jedné malé jeskyňce a jedné nižší lehce převislé desky na Holštejně



                        


















                     

                          Dmitrii 7C



                       Dmitry a Rustam, ruské mašiny :)



I had a free day today and I wanted to visit the Moravian Karst, where Rustam had been waiting for me during my several visits. I was afraid of the weather because it was frosty almost everywhere but fortunately on this boulder only in the start and then I can try it. But I am no good at Rustam, so I move to another one, where I manage to do one new things, Dmitrii, max. 7C, lower start will also be possible, and that will be a hell, I guess 8A+ to 8B. The trip becomes more pleasant when I discover a nice project in a small cave and one lower a bit overhanging plate at Holštejn.

Žádné komentáře:

Okomentovat