středa 20. května 2015

Rychlý výpad do Sloupu

Ve Sloupu se mi daří vylézt dva bouldery:
Panoramix – těžký nástup ze spoďáku do stisku, ( minulý rok jsem to ani nekroknul ), pak ještě nepříjemný krok do lišty a je vyhráno, po půl hodině je posekáno.
Dýmějový Mor – nástup je stejný jako Sviní Mor, ultimátní první krok pravačkou daleko do lišty, kterou je velký problém zaháčkovat a udržet, následně vymýšlím šíleně vysokou pravou patu, pravačkou poskakuji ještě dál do oblého chytu, levá špička mě podrží a levačkou dva kroky, nejdříve do přídrže a pak do dobrýho, v dolezu mi už slušně dochází, ale dokážu si ho pohlídat, mám radost z tohodle fyzického námrdu, po ME cítím slušnou formu"



I managed to climb two boulders at Sloup: 
Panoramix - a tough low start to Stisk (last year I didn't even make the steps), then an unpleasant step to the crimp and that's it, folks, after half an hour. 
Dýmějový Mor - the start is the same as in Sviní Mor, a crazy first step with my right leg far to a crimp, which is hard to hold up. Then I come up with a very high right heel, keep jumping to a curved handhold, the left toe tip holds me, then two steps with the left foot. I am running out of energy at the end but I make it. I am happy about this workout, I really feel in shape after the European Championship. 

Žádné komentáře:

Okomentovat