pátek 29. května 2015

Dvě návštěvy ve Sloupu

Poslední dobou mi moc zachutnala jeskyně Starých Skal ve Slopu. V neděli se mi podařilo přelézt Simulaci a Hypochondrii. Simulace: těžký nástup, obě ruce ve spoďáku, pravou těžký krok do lišty a ještě těžší poskok pravou ještě výše, pak levou nohu vysoko a těžký fix s ošklivou přídrží levačkou do lišty, závěr campus krok doprava do madla, přelez mi trval asi 45min, ze začátku mi to moc nešlo, ale postupem času jsem se tím prokousal. Hypochondrie: přišlo mi tohodně těžký a určitě 8A, měl jsem docela složitej program přes lišty a přelez mi zabral asi hoďku.

Včera byl na spadnutí Panoramixůx Sauce 8A+, ale v Sauce je debilní nátah a ten mi vždycky dal stopku, na závěr se mi podařilo udělat Jepičí Život asi 7C, zajímavý dva kroky, přičemž ten první je dost silovej, na dolez jsem si dal Chameleóna a konec. Ve Sloupu mám rozdělaných asi 5 hodně těžkých věcí v rozmezí 8B a 8B+, některé jsou projekty a spoustu jsem z toho ani nezkrokoval a samozřejmě další věci okolo osmého stupně, tak uvidíme příště, budu sem jezdit celé léto.



Recently I have really enjoyed the Staré skály cave at Sloup. On Sunday, I managed to climb Simulace (it took me about 45 minutes, at the beginning I wasn't doing very well but then I made it through) and Hypochondrie (I found this one very tough and definitely an 8A; I had quite a complicated program over the crimps and the climb-over took me about an hour). 

Yesterday I almost sent Panoramixův Sauce 8A+, then I made Jepičí Život approx. 7C, and then finished off with Chameleon. 

I have some unfinished stuff at Sloup, about 5 difficult boulders between 8B and 8B+, some of them are projects, I haven't prepared the steps in many of them, and then of course some other stuff around 8. So let's see next time, I am going to come here all the summer long.

Žádné komentáře:

Okomentovat