neděle 3. ledna 2016

Oldříš + Lubná

Koncem roku jsem si říkal, že bych si chtěl zopakovat bráchovy neskutečné prásky na Vysočině, nedaleko Poličky. Na Oldříši je Hyena 8A+, strašný morfo krok, už jsem tady byl celkem čtyřikrát, dnes jsem měl k přelezu velice blízko, ale musím víc nakampusovat, abych to vylezl. Po neúspěchu na Hyeně jsem ještě jel na Lubnou omrknout Princip Minima 8A+/8B. Hrozně malé chyty, prokousával jsem se velice ztuha, ale po hodině jsem stanul na vrcholku kamene, nadšený, že jsem dokázal zopakovat tento těžký kousek. Po 5 letech se mi podařilo udělat teprve druhý přelez, doufám, že bráchových špeků letos zopakuju více…


Towards the end of the year I was saying to myself that it would be nice to follow some of my brother's cool achievements in Vysočina, near Polička. So I came to Oldříš to defeat Hyena 8A+. There's an awful move and it was really close today but I still need to train campus climbing to finish. Then I went to Lubná to check out Princip Minima 8A+/8B – the holds were very small and I struggled a lot but after an hour I was standing at the top of the boulder, super happy that I was able to repeat this difficult line. It was but a second climb in 5 years but I hope that I will manage to copy more Martin's stuff...




Žádné komentáře:

Okomentovat