pondělí 8. února 2016

Bivak

V neděli mám v plánu s bráchou a našimi holkami jet po (pro mě) dlouhé době do Labáku na Bivak. Máme štěstí, bouldery jsou celkem suché - tak hurá na to! Po rozlezu dám na Flash Bílý Traverz 7C a hned jdu zkusit hlavní cíl dne: Sick Fellow 8A+/8B.









                     Sick Fellow 8A+/8B

Kroky na začátku mi celkem jdou, nejhezčí je ta rozpažka doprava, to je opravdový body tension. Mám radost, že nejtěžší pasáž mi jde, ale rychle mě uzemní druhá půlka, kde je těžké místo kolem spoďáku. Moc si nevím rady a zkouším všechno, nakonec vítězí úplně jiný program, než mi radí brácha. Po pár nezdařených pokusech na začátku se prokousávám až do kritické pasáže přes spoďáky, kroky mám vyladěné a nepouštím. Ještě se mi pak podaří boulder Sundecker soft 8A/A+.





                            Sundecker soft 8A/A+

Chci se úplně odvařit a to se mi povede vzápětí - asi třikrát padám na konci boulderu Bílý Sex soft 8A.





                                  Bílý Sex soft 8A

Vůbec nejsem schopný setrvat ve velice dobrých policích. Z převisu cítím, že je to supr silový trénink, doufám v brzkou opětovnou návštěvu :)


On Sunday I plan to revisit Bivak at Labák after very long time (at least for me). We're lucky, the boulders are dry, so we can go for it. After the warm up I flash Bílý Traverz 7C and right after that I try the main goal of the day - Sick Fellow 8A+/8B.

The initial moves are quite OK, I like the reachy point at my right – it is a real body tension. I'm happy that I'm doing well in the hardest part but the second half makes me sober up a little – there's a very difficult place at the undercling. I'm a bit helpless here and I try everything I can think of. In the end I find a completely different programme from the one my brother recommended. After some vain attempts at the beginning I slowly get into the crucial spot over the underclings and I finally finish. Also I succeed in Sundecker soft 8A/A+.

My intention is to leave Bivak completely exhausted - which I manage few moments later – I fall at the end of Bílý Sex soft 8A three times.

I'm not able hold the ledges anymore - it's a very good training for the muscles. Well, I hope to come here again soon.

Žádné komentáře:

Okomentovat