neděle 14. srpna 2016

SP Mnichov

Poslední Světový pohár se tradičně koná v německém Mnichově. Němci mají závod v malíčku a je vždy fantastický připravený, za mě nejlepší závod roku. V pátek je dost zima a půl dne prší, to zaručuje parádní podmínku a jsem za to velmi rád. Startuji jako dvaadvacátý a moc se těším. V jedničce nejsem schopný přelézt zónu, jsem docela zklamaný, ale i kdybych ji zdolal, byl tam velmi těžký krok do topu, kde se dost padalo.


                   
                 Kvalifikace 1

Dvojka je celkem lehká a pohlídám si ji na OS.



                   Kvalifikace 2

Trojka, to je čistý kolmáč, jsem trochu v rozpacích na startu, třetím pokusem se prokousávám kolmicí a program vymýšlím za pochodu, už jsem v oblých lištách pod topem, tady mi pomáhá dnešní podmínka, být větší teplo, tak padám, dobře se srovnám a skáču do řezky na struktuře. S velkým štěstím chyt udržím a mám velkou radost, pohořelo tady pár špičkových borců.



                   Kvalifikace 3

Čtyřka je parádní silový skok, daří se mi skočit na druhej, ale bohužel špatně vymyslím nohy na skok do topu, potřebuji ještě dva pokusy, než držím top.



                    Kvalifikace 4

Pětka, to je hrozné peklo - dost vtipný start z koulí, ale oblé struktury bez chytů jsou pro mě nadlidský úkol, dávám alespoň zónu.



                      Kvalifikace 5

S celkovým počtem tří boulderů jsem velmi spokojen, stačí mi to na solidní 41. - 42. místo ze 140 startujících, kousek za body, ale semifinále bylo daleko, snad někdy jindy. V celkovém hodnocení SP obsazuji 60. místo. Jediné body jsem vybojoval na prvním SP v Meiringenu na začátku roku.

 
The last World Cup traditionally takes place in German München. The Germans have it all down pat and the competition is very well prepared every year – for me it's the best competition of this year. Friday is cold and it rains half of the day which results in great conditions – I'm glad. In the first boulder I'm not able to get over the zone, which is quite disappointing but even if I overcame it, there is a super hard move to the top from where people are often falling.

Number two is quite easy and I make sure I climb it OS.

Number three is a pure vertical, at the beginning I'm a bit insecure but at the third attempt I get over the vertical part, making up the programme during climbing, I get to the ledges under the top and that's where today's good conditions help me a lot - if it was hotter, I'd go down but I deal with it and manage to jump to the cut in the structure. With luck I keep the hold and I'm super happy as many good climbers were stopped by this boulder.

Number four is a marvellous power jump. The jump I do at the second attempt but then I can't use my legs well when jumping to the top, so I need two more attempts to reach it.
Number five is a true hell – a funny start from the balls but the round structures without proper holds are too much for me, so I get just the zone. 
 
With a total of three boulders I occupy 41th-42nd place from 140 participants – I'm satisfied. The semifinal was far, though, maybe the next time... In the total score I'm 60th and the only points I earned at the beginning of the year during the 1st World Cup in Meiringen.

Žádné komentáře:

Okomentovat