pondělí 14. listopadu 2016

Štarkov

V neděli mám v plánu vypadnout na pár hodin ven, volba padne na Vysočinu. Jedu na Štarkov, kde mám nedolezený Pitoreskní Problém. Super střecha s velmi těžkým krokem za spoďák a s morpho rozpažkou, už tady mám vytočeno asi 6 návštěv. Přijde mi to hodně těžké, dnes konečně krokuji, ale přelez je ještě celkem daleko. Obhlédnu pár kamenů, které tady Ríša s Evou o očistili. Nejvíce mě zaujme linka hned nad stropem u cedule. Jasná převislá hrana s velmi malými chyty, asi po hodině se mi daří přelez.



Pokračuji na další kameny, kde jsou pěkné sedmičkové linie a stojí zato si je vylézt. Zaujme mě ještě jeden projekt, který je o jednom těžkém kroku s nálezem do hrany za 7A, po asi půl hodině už na hadry přelézám.



Díky za nové linky, určitě se zde ještě pár projektů najde.

On Sunday I plan to get some fresh air for few hours and Vysočina is the destination I choose. I go to Štarkov, where I have an unfinished boulder called Pitoreskní Problém. A great roof with a very hard move over an undercling with a morpho reach with both hands, I've been there like six times already. It seems pretty hard to me , I finally manage to do the single moves but the successful climb is still far, far away. I check few boulders Ríša and Eva cleaned. The most I like the line right above the ceiling next to the sign. A clear overhanging edge with tiny holds. I manage to climb it in about an hour. 

I move on to other boulders with nice 7-graded lines worth climbing. I'm interested in one more project with a hard move in the edge, graded 7A - after half an hour (and totally mashed) I finish. 

Thanks for the new lines, I'm sure there's gonna be some more great projects.

Žádné komentáře:

Okomentovat