pondělí 13. března 2017

Výlet do Liberce

V sobotu jsem se svojí manželkou jel na třídenní výlet do Liberce. V plánu bylo nejenom lezení, ale třeba IQlandia, Sloní kameny, Zoo Malevil atd.

Z lezení jsme v sobotu navštívili Havrana u Jitravy, kde se mi podařilo "flešnout" dvě 7C a přidat Lišku v Noře. Včera ráno jsem zavítal na Starý Harcov, kde je Fixius. Daří se mi vylézt boulder přes lištu, spára vpravo je dost vlhká, takže originální varianta moc lézt nejde. Liberec jako město se mi moc líbí, v okolí je spousta přírody a zajímavostí, bylo tady krásně...


Liška V Noře 7C+


                                                                       Sloní Kameny

On Saturday I went for a three-day trip to Liberec with my wife. Apart from climbing we also planned on visiting IQlandia, Sloní kameny, Zoo Malevil etc. 

As for climbing... On Saturday we went to Havran at Jitrava where I "flashed" two 7Cs and also I climbed Liška v Noře. Yesterday in the morning I visited Starý Harcov with the Fixius boulder, and I managed to climb it over the ledge as the crack at right was too moist for climbing the original version. I really like the town of Liberec, lots of green spots and interesting stuff around. We really enjoyed being here.

Žádné komentáře:

Okomentovat