sobota 19. května 2018

Týden návštěv ve Sloupu

Během posledního týdne jsem byl pětkrát ve Sloupu. Dvě soboty jsem jel s rodinkou a pak jsme pokračovali na Holštějn na oběd, z Brna je to vděčný výlet. V týdnu už peláším hodně brzy sám, vstanu ve 4 h a v 5 h už jsem ve Starých skalách. Podařilo se mi vylézt pět nových boulderů, plus nějaké lehčí. Bohužel na béčko si ještě musím počkat, nějaká jsem zkoušel, ale je to úlet.

Lamač Dívčích Srdcí 8A+ FA, těžký krok ze stisku do lišty a přehození nohou, zajímavý boulder, který půjde prodloužit buď o Prsty Zla, nebo až do Kníkavce Zvědavce.



Výbuch v Halifaxu, asi lehčí 8A+ FA, pure bouldering, hodně těžký krok přes spoďák.


H5N2 8A FA, stejně jako H5N1, ale z hrany doleva, těžký nástup ze spoďáku do lišty, pěkný silový boulder. SD verze projekt, mám zde 5 dní a už jsem byl blízko přelezu.



Vyschlý Potok 7C FA



Moment Překvapení 7B+ FA

Baví mě to tady dost, po dvou hodinách jsem pokaždé zničen, příjde mi, že si tím neskutečně zatrénuji, takže budu v návštěvách pokračovat, snad to zacinká i těžšími přelezy.



Last week I made five visits to Sloup. On Saturdays I went with my family and after climbing we continued to Holštejn to grab some lunch. From Brno it's a nice family trip. When the working week starts I go all on my own, waking up at 4 a.m. and coming to Staré skály at 5 a.m. I climbed five new boulders, plus several easier ones. Unfortunately I'm still waiting for climbing some Bs. I tried but it was too much for me at the moment.

Lamač Dívčích Srdcí 8A+ FA, a hard move from a grip to the ledge and leg switch - an interesting boulder which could be made longer by adding Prsty Zla or Kníkavec Zvědavec.

Výbuch v Halifaxu, probably an easier 8A+ FA, pure bouldering, a super hard move over an undercling.

H5N2 8A FA, same as H5N1, but from the edge you must go to the left, a hard start from the undercling to the ledge. A nice power boulder, SD version project. I have been trying this one for five days and was very close to finishing.

Vyschlý Potok 7C FA

Moment Překvapení 7B+ FA

I enjoy climbing here a lot, after every two hours I'm totally exhausted and I think it's great training, too. I plan to continue visiting this area and I hope more successful climbs with higher grades will follow soon.

Žádné komentáře:

Okomentovat