pondělí 18. března 2019

Druhý nominační závod ŽIlina

Abych pravdu řekl, do Žiliny se těším. Všude slyším na stěnu samou chválu a ta se na místě potvrzuje. Skvělá stěna i pěkná boulderovka. Kvalda vypadá kolměji, mám z toho respekt. Po vylezení třech kolmáčů se soustředím na silové bouldery, jeden jde hned, druhý je docela těžký a dá ho jenom brácha, Kony a já. Bohužel si tím vůbec nepomáhám při postupu do finále.

Kamenem úrazu se stává kolmice/plotna, špatná pravá noha, kde moc nestojím, a kříž pravou rukou do lišty. V následujícím kroku je třeba dobře zvednout levou nohu k levé dlani, pár pokusů je nadějných, ale tento krok mi dnes extra nesedí. Jsem docela zklamaný, příprava byla dobrá, ale jak už je dlouho trendem, síla opravdu nestačí. V kolmicích stará škola ztrácí a učí se to horko těžko. Celkově mi to stačí na 13. místo, z Čechů jsem devátý, tady je jiný postupový klíč, takže končím první pod čarou. Naštěstí mi to stačí na postup do reprezentace z 5. místa, tak uvidíme, co přinesou svěťáky v Evropě. Jeden sen ještě mám...


I'm really looking forward to Žilina, I hear praise of the gym everywhere I come and it really is great. The qualification is pretty vertical. After finishing three verticals I focus on the power boulders, I finish one of these immediately but the second one is really tough, only my brother, Kony and me finish. Unfortunately, this doesn't help me to get to the final. 

I struggle with a vertical/slab, my right foot doesn't give me sufficient support, and then I have to reach the right hand to the ledge and lift the left foot to the left hand. Some attempts look promising but this move doesn't suit me. I'm a bit disappointed, I was working really hard but the trend is not to rely just on strength, the old school climbers drop behind when it comes to verticals. In total I end 13th (and 9th among the Czech climbers) and I'm the first below the line. Fortunately this is still enough for me to get to the representation team from the 5th place, let's see what the World Cups have for me. I still have a dream...

Žádné komentáře:

Okomentovat