čtvrtek 12. listopadu 2020

Labské údolí

Po delším čase mám v plánu vyrazit do Labského údolí, konkrétně do Hřenska. Ráno krutá vstávačka, ale spaní ve vlaku je pohoda. Brácha mě vyzvedává v Praze, je celkem mlha, ale v Hřensku už sucho. Jdeme ke krásnému stropu Toxic Avenger, mně se po zkrokování podaří vylézt první část do dobrého chytu v díře.










Vše Half Of Toxic Avenger

Dále pokračujeme do Jeskyně Caveman. Jdeme zkusit těžší verzi z hloubi jeskyně, mně se dlouho nedaří udržet rozpažku, až přichází Michal, který boulder přeleze líp, přes lištu. Bojím se to zkoušet, přece jen mě prst na levé ruce při zalamování bolí, trochu se ale přemluvím a jdu do toho víc naplno, naštěstí prst drží. Dám si ještě kratší verzi, ta je celkem jasná, spíš dělám chyby, ale po chvíli je hotovo. Jdeme dále k Retardérovi, ale jsem už úplně vyřízenej, každopádně krásný den ve skalách.

 

My plan is to visit Labské údolí, more specifically i want to go to Hřensko. Waking up early in the morning is cruel but I get some sleep in the train. My bro picks me up in Prague, it's kind of foggy there, but the weather in Hřensko is good. We start with a nice Toxic Avenger ceiling, I climb the first section and get to a good hold in a hole.

Then we go to the Caveman cave where we try the harder version of the boulder. I struggle with spreading the arms, but then Michal comes and climbs the boulder over the ledge, which is a bit better. I don't feel like trying it myself, the finger on my left hand hurts, but then I cheer myself up and really make some effort, fortunately the finger is ok. I also try the shorter version, this one is pretty clear to me, so it's soon over. We then go to Retardér but I'm already too tired. Anyway, this was one amazing climbing day.

1 komentář: