neděle 8. listopadu 2020

Projekty okolo Vírské přehrady

Včera jsem se byl podívat okolo Vírské přehrady, mám tip na jednu jeskyňku. Malinko bloudím, ale trocha turistiky mě nezabije. Po cestě najdu parádní převis, nějaké chyty ve stropě jsou, ale bude to asi hodně těžké, od půlky už lehčím terénem.





Za dalších 300m je jeskyňka, parádní třímetrový strop, jen škoda, že je to nízko nad zemí.



Jedu zpátky na Sklapsko, zkouším prodloužení Partyzánského Bojovníka, je to lepší než minule, ale pořád zatraceně těžké. Dál jdu zkusit nové bouldery, ale prst mi nedovolí zalamovat malé lišty. Daří se mi vylézt jen pěknou lehčí plotnu, zkouším ještě prodloužení ze spoďáků, ale nevím jak boulder uchopit, navíc jsou nohy dost vysoko a je to dost silové, tak snad příště.


Yesterday I was wandering around the Vír water reservoir where there is a nice cave, I was told. I got a bit lost but whatever – I guess a bit of hiking won't kill me. And thanks to that I came across a cool overhang. I think it's going to be hard, at least its first half.

The cave is situated 300m from there, the ceiling is three meters long and just amazing, too bad it's so low from the ground.

I drive back to Sklapsko where I try the prolonged version of Partyzánský Bojovník, it's better that last time but still pretty tough. I also try some new boulders but my finger is in no condition for tiny ledges. I only manage to climb a nice slab, I try the longer version from the underclings but I don't know how to proceed, it requires lots of strength and the footholds are pretty high so I leave it for the next visit.

Žádné komentáře:

Okomentovat