sobota 1. ledna 2022

Co se povedlo v roce 2021

Napíšu krátce, co se mi povedlo. Letos jsem se zúčastnil dvou závodů, prvního v Teplicích nad Metují, těsně mi unikla bedna, ale 4. místo bylo parádní. V září se ve Slaném konalo MČR, cíl byl jasný – dostat se mezi mladými puškami do finále, nakonec pro mě velmi pěkné 5. místo. Určitě budu závodit i dále, ještě bych se chtěl na české scéně poprat o medailové umístění, ale je mi jasné, že to bude čím dál tím těžší.



         ČP Teplice nad Metují - kvalifikace

                      MČR Slaný finále

Podařilo se mi zase vylézt pár osmbéček, vyzdvihl bych Dogmatixe, Ostrou Munici FA a Partyzánského Bojovníka Low FA.



Partyzánský Bojovník Low, nižší kámen, nicméně krokově velmi dobrý!

Na letošek mám zajímavý projekt atakující hranici 8B+, tak uvidíme... 


I will briefly sum up my best achievements of this year. I took part in two competitions and in Teplice nad Metují I was very close to a medal position – but the 4th place was great, too. In September a Czech Championship took place in Slaný, my goal was to get to the final and in the end I scored a nice 5th place. I'll definitely keep on competing, I'd love to win a medal one day, though I know that it will be harder and harder, the competition is strong.

I climbed several 8Bs, the best ones were Dogmatix, Ostrá Munice FA and Partyzánský Bojovník Low FA.

This year I plan to climb an interesting project which atacks the 8B+ limit. Let's see what happens...

Žádné komentáře:

Okomentovat