pátek 28. ledna 2022

Řezník

V pondělí se mi konečně podařilo zřetězit čtyřkrokový masakr na Sklapsku. Řezník Ze Sklepa, původně brácha nahazoval 8B, ale jeho beta je hodně přísná, ustát pravou neviditelnou nohu a nekutečně brutálně zatáhnout za spoďáček, nepřišlo mi to moc reálné. Martin Švec přišel s novou betou přes levou patu, málem jsem to před vylomením startu vylezl, asi to bylo něco okolo 8A. Namotivovaný jsem do toho šel naplno a bohužel se mi povedlo urvat dobrý startovní chyt, zbyly jen dvě oblé lišty, ze kterých je těžký krok do spoďáku a následně zvednutí paty. Do pořádných pokusů se mi podařilo dostat asi po hodině lezení, v kuse byl pro mě nejtěžší daleký krok vlevo do poličky na hraně. Přelez mi zabral asi 6 dní, klasu nevím, ale je to zdaleka nejtěžší, co jsem za poslední dobu byl schopný vylézt, proto nahazuji 8B.


On Monday I finally managed to link the four moves of a super cruel boulder at Sklapsko – Řezník Ze Sklepa. My brother said it was an 8B, but his beta is pretty hardcore: the right foot is almost invisible and one needs to be super strong to pull to the undercling – this doesn't seem much real to me. Martin Švec made up a new beta with the left heel. I almost did it but then I broke off the first hold. It could be an 8A, I guess. I was very keen and gave it my best, but unfortunately I broke off the first hold, so there are just two round ledges left. There is also a super hard move to the undercling and then one needs to lift heel. I started the serious attempts after an hour of climbing, the hardest move was the one to the left, to a shelf on the edge. I took me about 6 days to finish it, I§m not really sure about the grade but it's the hardest boulder I've climbed lately, so I say: 8B.

Žádné komentáře:

Okomentovat