sobota 18. února 2023

Moravská Orlice

V pátek mám v plánu jet na rychlý výjezd do Sklapska, mám tu jeden rest. Na novém převisu jsou parádní projekty, mám tady rozlezený projekt úplně vpravo. Poprve jsem ho zkoušel s Konym a vůbec jsme boulder nezkrokovali. Klíčové místo je naskočení z bočáku do lišty, následuje levá těžká špička, pak dva přískoky levou rukou do hrany a pravačkou do obliny, potom nepříjemné vypuštění noh a je hotovo. Boulder mi zabral 4 dny, v pátek už jsem se chtěl vzdát, ale poslední pokus dne mi dal zelenou, abych linii přelezl. Video zde:














On Friday I plan a quick trip to Sklapsko, where I have some unfinished business. There are several amazing projects on the new overhang, I'm working on the project on the right. First time I tried it with Kony and we didn't even do all the separate moves. The crux is a jump from a side-pull to the ledge, followed by a hard left toe, two jumps to the edge with the left hand and then the right hand needs to grab a round hold and you need to drop the feet and then that's it. The boulder took four days, on Friday I felt like giving up but the last attempt of the day was the one. See the video.

Žádné komentáře:

Okomentovat