čtvrtek 6. srpna 2009

Ostaš + Petráč + Oldříš + Bor

Pátek, sobota 17.7.-18.7. S Vildou a Káťou vyrážíme na Ostaš, mně se podaří dát pěkný silový strop Mordor 7B/B+, druhý den přidávám Revoluci 7A+/7B. Celí natěšení s Vildou nemůžeme kvůli dešti zkoušet Trolla 7C (Trollička až nahoru max 7C+) jasný kandidát na TdTB a tak volíme směr Prágl.

Neděle 19.7.
Ráno se rozhodujeme pro Petráč a jak se ukazuje, je to velmi dobrý tip. Vilda diriguje cestu směr Mlýnský Vrch, velice nadějně zkouší Esperanzu 8A,

já jsem v tom dosti lichý. Mně se podaří rychle vylézt Hipodrom, spíš 7A+ a Hip 7B, zkouším ještě Hop, krásné to 7C, ale to až jindy. Vilda moc hezky vylézá Kleště 7A+ (je vidět, že v Loučovicích nelení) a zkouší ještě jeden projekt.

Úterý 21.7. Jsem pozvaný k Honzovi Chválovi na grilovačku, samozřejmě, co mě nenapadne, přijedeme a já všechny zkřehlé a nenamotivované duše musím zvednout z gauče a zahrotím to, že si pojedeme zalézt na místní bouldery na Oldříš. Nápad prošel, a tak jsme vylezli pár věcí do 7B. Pěkné AU! 7A a Mňau 7B.

Pátek 24.7. Rozlézám se na Boru do 6C+ a moc mi to nejde, čekám na příjezd PB týmu následující den.

Sobota 25.7. Zavítáme namotivovaní na Ostaš, jasný cíl Trollička. S Vildou se shodujeme na lehčím 7C+.Přidáváme ještě krásný Monster of Pop 7C.

Neděle 26.7. Opět pro změnu Bor, mně se podaří prolomit rok starý projekt Hypermax 7C+

silová bombice. Vilda dělá druhé opakování Čisté Duše 7C, nechutné to lištovačky.


Čtvrtek 30.7. Opět přijíždím do Boru a po novém přístupu z Polska přicházím pod King Konga za 15min, opět se střetávám s Káťou a Vildou, který ve středu nelenil a vylezl Zemi Vzdálenou 7B+ a Futur Line 7C, krásný boulder. Můj cíl je jasný, zbombit King Lines 7C+.

Po 4 pokusech dávám a rozum se mi zastavuje, buď síla je, nebo nevim.

Středa 5.8. Od pondělí do čtvrtka jsem s přítelkyní na dovče v kempu v Teplicích. Ve středu se mi na Ostaši podaří po 5 pokusech dát Futur Line 7C,

možná malinko lehčí, a zakousnu se do projektu kousíček od toho na kameni Král Zvířat. Silový strop a otevřené dvouprstovky nedávají moc času na přemýšlení, docela ladím dopad a vymýšlím program, jak přijít na začátek, jak se odlepit?

Je to problém, ale nacházím optimální řešení a už se odlepuji, pár pokusů a padám. Ve stropě, mám opět problém zvednout zadek, tentokrát nepouštím, název The Power Of Lion (Síla Lva) 7C/C+. Další přelezy musí klasu buď potvrdit, nebo vyvrátit.


Pátek 7.8. Jedu s Verčou a Andym do Boru. Dneska už na Boru převládala lichost, zkouším pár 7céček, ale marně, nejvíce se zakusuji do Ducha Bez Tváře, dám tak k 50 pokusům, 2 pokusy jsou velice nadějné, ale zatím boulder odolává, chci se pro něj co nejdříve vrátit. Podle mě je to spíš 7C+/8A. Na Titanicu potkávám Jirku Šváchu a ukazuju mu místní pecky, v pět pak frčíme domů.


On Friday and Sunday 17.7.-18.7. Štěpán went to Ostaš with Vilda and Káťa. Štěpán climbs a nice and strength-requiring Mordor 7B/B+, the next day he succeeds at Revoluce 7A+/7B. Because of the rain they cannot try Troll 7C (Trollička 7C+) so they go to Prague.

On Sunday 19.7.
they choose to go to Petráč and they do not regret this choice. At Mlýnský Vrch Vilda tries to do Esperanza 8A, Štěpán tries the same but in vain, so he climbs Hipodrom 7A+ and Hip 7B. He also tries Hop, a nice 7C, but has to leave it to the next time. Vilda does Kleště 7A+ and tries a project, too.

On Tuesday 21.7. Honza Chvála invites Štěpán for a barbecue and Štěpán decides to get all the people round to go climbing to Oldříš. The idea works up well so Štěpán can add AU! 7A a Mňau 7B to the list of his successful climbs.

Friday 24 July Štěpán climbs at Bor stuff around 6C+ and waits for the others.

Saturday 25 July The team goes to Ostaš, their aim is Trollička. According to Štěpán and Vilda it is 7C+. They also climb Monster of Pop 7C.

Sunday 26 July Štěpán wins over his one-year-old project Hypermax 7C+. Vilda repeats Čistá Duše 7C.

Thursday 30 July Štěpán goes to Bor again and meets Káťa and Vilda at King Kong, his goal is to defeat King Lines 7C+. And after about 4 attempts he fulfills it.

Wednesday 5 August After a holiday with his girlfriend Štěpán climbs Futur Line 7C at Ostaš, after 5 attempts. Then he starts doing a project at Král zvířat. The problem is the very beginning but Štěpán finally gets over it and also over another problem later and makes a new boulder The Power Of Lion (Síla Lva) 7C/C+.

Friday 7 August. Štěpán goes to Bor with Verča and Andy, the day is not very successfull though... Štěpán tries several things, the most often Duch Bez Tváře 7C+/8A. Then he meets Jirka Švácha and after showing him several local specialities he goes home.


Žádné komentáře:

Okomentovat