neděle 22. srpna 2010

Sešn na Boru

O tomto víkendu proběhla skvělá akce v Boru za přítomnosti příjemných lidí. Já vyrážím s Péťou už ve čtvrtek, protože chci ještě očistit a udělat nějaký pěkný bouldery, jedním z nich je Genesis 7A, hned vpravo nad Básníkem, taková lištová parádní hrana.

Na levý části Gymnasty mě chytne jedna bomba linie, problém je, že to chce dodělat dopad. Péťa je dopovaná antibiotky, protože jí v úterý řezaly zub a usíná, je docela chládek, ale vlhko. Po hodině mám dopad a radost je veliká... Nastupuju do boulderu a zjišťuju hned dvě věci, za prve: je to jiná váhová kategorie a já sem nezapadám, za druhý: kroky jsou fakt boží, na pravou ruku malý sračky, zatímco levá ždímá dva krutě oblý spoďáky, no nic po asi půl hodině to vzdávám a ani nezkrokuju. V pátek jdu čistit další nepochopitelnou věc v českých kotlinách, asi 6 metrou úžasnou hranu, která je jasný kanditát na TdTB. Martinovi se mezitím podaří přelézt boulder na Gymnastovi a vzniká super silovo-lištový boulder Nomen Omen 8A/A+


V sobotu na sešn doráží spousta lidí, my jdem s Honzou a Martinem na jasný cíl TdTB: Djembe 7C, krásná převislá hrana, s Honzou se nám jí podaří vylézt ze stoje. Martin přidává SD variantu za 7C+ a Honza je hodně blízko. Jdu zkusit dnešní novinku Čičparádu 7A+(B), pěkná hrana, kousek nad Včelkou v Poemexu.

Holky jdou lízt lehčí bouldery do 5tého stupně. Péťa vybuší nějaký 4 ky a zkouší už od minule rozlezený projekt Pán Much 5A na Mucholapce. Krok do hrany vymyslí parádně, ale dvakrát se nedobrovolně poroučí k zemi, naštěstí jsem hned za ní a chytám jí skoro do náruče. No nic, příště určitě nahoře nespadne.
S Honzou, Martinem a Jirkou Šváchou jdeme na zmiňovanou super novinku nad Gymnastou, malinko ještě ladíme dopad, ale naštěstí máme asi 7 matic, takže se to dá lízt. Skoro všichni dáváme a máme ohromnou radost z této překrásné linie, která opravdu bere dech, název Fata Orgána 7A+.




Už jsme docela rozkašeni a jedem do Ádru, kde po večeři ve Skalním Městě, se přemísťujem k Peňákovi a zanedlouho do Podzámčí. S Vildou a Smržákem jdeme dříve, otrlejší Monrou a Huligen zůstávají... V neděli se úplně rozkýdám děláním dopadu na Barandově, někdy postupuju jako mravenec, protože některý 60kg klády neunesu na ramenech, tak je obracím před sebou a dává mi to ohromě zabrat, po celkových asi 4h mám hotovo a propocen jako prase spokojeně svačím. Péťa mezitím zkouší kousíšek ode mě jedno 5Béčko, byla v tom dost dobře, ale ještě potrénujem... Okolo 12h se loučíme s lidma a míříme domů. Škoda, že během sešn se stal jeden hodně nepříjemný úraz, odnesla to Jana, která si zlomila nohu :(

Žádné komentáře:

Okomentovat