úterý 29. ledna 2019

Krasoň v krase

V sobotu mám v plánu navštívit novinky od Martina Švece. Jsem sice rozsekaný z desetiboje, ale je třeba trénovat a rád si vyčistím hlavu na čerstvém vzduchu. Jdu na Krasoně z Dobojana, za mě perla veliká, po zkrokování a pár pokusech se můžu radovat. Přidávám ještě Mamuta, který mi přijde zatraceně těžký. Mrknu na další projekty a letím za bráchou do Sloupu.

Zjišťuji, že jsem si zapomněl Scarpy v jeskyni, tak znovu na Holštejn a zpět, celkem rallye cesta, i když jedu pomalu, uklouzaný sníh je pacholek. Zavěsím se do Kapky Z Poháru Nesmrtelnosti, ale jsem už hodně jalovej, ani nekrokuji a pádím domů.



                   
                                                        Kapka Z Poháru Nesmrtelnosti

On Saturday I plan to visit some new boulders by Martin Švec. I'm still tired from the decathlon but I need some training and fresh air to clear my head. I try Krasoň z Dobojana, which is really great. And after figuring out the moves and several attempts I can celebrate. I also add Mamut which seems pretty hard to me.

I check out several other projects and hurry to Sloup to meet my brother. I find out that I forgot my Scarpa shoes in the cave, though, so I must return to Holštejn and then back again. The journey is in a rallye style, even though I drive slowly, the slippery snow is really tricky. I try Kapka Z Poháru Nesmrtelnosti, but I'm too tired to do the moves so I head back home.
                                                    

Žádné komentáře:

Okomentovat