středa 9. října 2019

Pokračování v projektování

Minulý pátek jsem byl s Martinem Švecem na projektu kousek za Kunštátem. Jde o odnož Fénixových Slz. Parádní 40stupňový převis po lištách, ke konci morpho skok a už je to docela vzdušné. Po vylomení lišty v Slzách to lehce zhrublo, mně nejde moc dobře zatížit nohu v převisu, jelikož jsem tam napnutý jako špagát, ale lišty drží...

Pro změnu včera jsem se vydal na Leda Kost, dostal jsem od bráchy nákoleník. Založení kolena je pořád těžké, ale pomůže, bez prvních tří kroků jsem tečoval topovou lištu, stále těžký proces...


Last Friday I've been to a project near Kunštát together with Martin Švec. The project is a variation of Fénixovy Slzy. An amazing 40-degree overhang with ledges and a morpho jump at the end. After breaking off a ledge in Slzy it got quite rough. I'm too strained to load the foot in the overhang, but at least the ledges stay where they are...

Yesterday I've been to Leda Kost again. I got a knee protector from my brother. It helps a bit but placing the knee is still pretty tricky. But I managed to slap the top ledge (I skipped the first three moves, though). It's still pretty hard.

Žádné komentáře:

Okomentovat