sobota 31. prosince 2022

Co se povedlo v roce 2022

Krátká rekapitulace roku: Na jaře proběhly dva závody ČP v Jungli v Praze. Zúčastnil jsem se druhého závodu, moc mi to nešlo a obsadil jsem 13. příčku. Druhým závodem byl pro mě ČP v Teplicích nad Metují, kde se mi dařilo o poznání lépe a byla z toho 5. příčka.





              ČP Teplice n. Metují 5. místo foto: Petr Chodura

Na MČR ve Slaném se mi velice dařilo, hlavně semifinálové kolo a postup z druhé příčky. Ve finále to tak slavné už nebylo, došla mi šťáva.




     MČR Slaný 6. místo foto: Petr Chodura

S 6. místem jsem spokojený, jelikož se sjela celá závodní špička, až na Adama. Věkový rozdíl mezi mnou a nejmladším finalistou Markem Jeligou je propastných 16 let :)

Na skalách mě nejvíce potěšily tyto bouldery:

Janja SD 8B+ Holštejn
Muscle Power 8B/B+ Moravský kras
Řád Bílého Lva 8B FA Rudice
Ubik Assis 8B Fontainebleau
Hyena 8A+ - druhý přelez po 8 letech.


a ještě pár dalších 8B.

Foto:



                          Řád Bílého Lva 8B FA Rudice



                          Ubik Assis 8B Fontainebleau

Videa:



                       Janja 8B+ Holštejn



       Muscle Power 8B/B+ Moravský kras



              Řád Bílého Lva 8B FA Rudice



               Ubik Assis 8B Fontainebleau

Celkově jsem se sezónou spokojený. Na rok 2023 mám velké plány a sny, vše bude záviset hlavně na zdraví, tak uvidíme..

 

Here's a short summary of the climbing year: In spring two Czech Cup competitions took place at the Jungle gym in Prague. I took part in the second one, but I wasn't very successful - I took the 13th place. The second competititon I attended was the Czech Cup in Teplice nad Metují, I did much better there and scored the 5th place.

I was very successful at the Czech Championship in Slaný, especially the semifinal and advancing from the second place was great. The final was a bit worse, I was too tired, but I'm happy about the 6th place because all the top climbers (except Adam) attended this event, so the competition was strong. The age difference between me and Marek Jeliga, the youngest finalist, was 16 years :)

My greatest achievements outdoors include:

Janja SD 8B+ Holštejn
Muscle Power 8B/B+ Moravský kras
Řád Bílého Lva 8B FA Rudice
Ubik Assis 8B Fontainebleau
Hyena 8A+ - the second climb after 8 years.


...and several other 8Bs.

All in all, I'm quite satisfied with this climbing season. I have big plans and dreams for year 2023, but everything depends on health, so we'll see...

Žádné komentáře:

Okomentovat