čtvrtek 1. prosince 2022

Mladkov

Od pondělí do středy jsem pracovně v Ústí nad Orlicí, v pondělí tedy po práci nelením a jedu směr Mladkov, v Konci Světa doprava za 8B jsem se od minula výrazně posunul, tečuji hranu a jdu ještě omrknout traverz. Mám tady namyšlený protisměr z půlky kamene doprava, po vymyšlení dám na třetí pokus a vzniká Kapesníkový Román asi za 7C.



Z posledních omaglajzovaných chytů traverz doprava do nástupu.

V úterý jsem znova na Konci Světa, bohužel jsem už více unavený, ale aspoň dostávám kroky do těla.


From Monday to Wednesday I'm working in Ústí nad Orlicí, so when I'm done on Monday I go to Mladkov. Last time I made some progress in the Konec Světa 8B, this time I even touch the edge and then I check out the traverse. I have an idea to climb in opposite direction, and after I figure out the moves, I finish t at the third attempt and the Kapesníkový Román 7C boulder is born.

On Tuesday I visit Konec Světa again, but I'm too tired to finish. But at least it's a good exercise.

Žádné komentáře:

Okomentovat